Tuesday, December 14, 2010

Saya tak suka orang letak noktah banyak banyak lepas menulis . Macam tak habis benda yang nak disampaikan je . . . [ SEEE ! Macam apa je ]

Saya tak selesa kalau tak tulis noktah lepas menulis , rasa macam lakukan kesalahan besar kepada Bahasa Melayu , seriously 

Oh nampak tak atas ni , saya tak noktahkan kan ?

Ulang sekali lagi .

Saya tak selesa kalau tak tulis noktah lepas menulis , rasa macam lakukan kesalahan besar kepada Bahasa Melayu , seriously .

Dah noktah . Selesa .

People might call me crazy , tapi saya tak reti kalau ada orang bubuh flier dekat box depan rumah saya mesti akan / wajib / harus / sunat baca sebab saya kesian kat dia hantar jauh jauh sampai rumah saya , siap kena mendaki bukit peluh peluh semua . Sian dia .

Saya pun macam awak awak jugak . Punyalah kesian dekat orang yang mengemis jual tisu / ayat ayat Al Quran dekat tepi jalan / dekat restaurant minta bantuan . Memanglah mula mula macam ragu , NI MESTI SINDIKET NII MACAM DALAM GERAK KHAS TU , tapi lepastu mesti kesian doh kat pakcik / makcik tu . :'(( MANA ANAK DIA NII ?

Saya semakin rimas rimasan dengan contest di Facebook , lepastu siap suruh main suruh like like pulak . Ewah ewah , saya tahu lah awak cantik , anggun , bergaya , cekci dan seangkatan dengannya , tapi takpe , simpan untuk suami lagi baik eh (:

JANGANLAH BLOG ENGKAU TU PENUH SATU SCREEN AKU NI MUKA KAU JE . Mana nak bacanya ? HISH .

Lagi satu . Saya sedang menaip entry ini sambil dengar lagu kat Hitz Fm . Play radio via internet . Senang siket nak tahu lagu apa yang best . EH KAU PUN BOLEH TRY . Kau kan suka nak tahu lagu apa paling latest , nanti kau boleh send link dekat Facebook , lepastu nanti orang semua macam 0.o terernya awak , tahu banyaaaaaak lagu baru .

Mari Omegle. Google sendiri. Takkan nak spoonfeed 24/7 ? BEST GILA LIKE A G6.

Aku tak suka orang 24/7 point dekat orang lain , itu salah ini salah itu cela sini cela . Ewah ewah engkau . Tak semua orang perfect kat dunia ni . Tahu lah kau perfect , semua orang tahu , rileks rileks dah lah . Janganlah sampai kain kau pun orang nak rabakkan nanti -.-

Kenapa aku buat entri ni ? DAH LAH BYE . 

No comments: