Sunday, February 13, 2011

Hai. Err. Jangan tanya kenapa aku emo entri lepas. Aku lempang sorang sorang kang *wehapehalkauminahnakemoemoniaduh*

Er. Malam semalam tiba tiba rasa nak sujud syukur sebab dikurniakan lagi dua orang kawan baik sentiasa di hati (euw) . Dua dua tu lelaki. Okay meh nak explain , sometimes I need 'em to spill my words cause perempuan perempuan spill lain macam sikit , can't help it at all. Okeh dah dah. Mula mula nak spill tu macam take time . WEH AKU MANA PERNAH NANGIS DEKAT DUA ORANG MAMAT TAK PERKASA INI WEH ? Tapi sebab dah tak boleh menahan perasaan dan kesedihan ( boleh blah lah ayat engkau Emy Amalina ) , makanya tiba tiba je ter-menangis , which is the su*k-est part of my day . Malu weh malu menangis dekat dua dua tuh. Mana nak letak muka ? Mana ? Mana ? Haha lol.

Okay. Masa spill time tu , diorang macam really comfort me . Hehehe. Siap bagi kata semangat ( konon ) which is not helpin' me at all. Bleargh. Dahlah on the same time kot aku spill.  Dua dua tak membantu gila. Nak bagi kata semangat konon which is awkward gila weh kalau dua dua ini bagi kata semangat. Nak tergelak adalah woi. Buang tebiat. -.-''

Chuck. Aku ingat sampai mati weh kau kata aku tak feminin , treat orang ganas ganas. Kau jangan weh. Kang dah besar aku pakai high heels , menangis pujuk aku jadi awek kau. Kahkahkahkah -.-'' 

B. Weh thanks hahahaha LOL pelik gila aku terima kasih dekat kau. Dah diam. 

*

Ehem. Baby baby sekalian , jangan tanya aku mana link blog Adlina lagi sebab dia mengada tukar link blog. Weh tambah nombor je pun. Saja mengada , saja saja je . Pfft. :) Okeh nah. http://addlinonymous027.blogspot.com/ .

Demok demok sayang sekalian , Ilebiu weh. Okay esok sekolah , baibai.

No comments: