Tuesday, April 19, 2011

# Pernah tak tetiba je terfikir impian tak jadi kenyataan, hancur lebuh punah ranah berderaaaaaaaaaaaaai. Pernah? [nada aku serius ni. kau pun kena serius jugak] Pernah ke tak wei ? Aku selalu rasa camtu do. Pastu mulalah start bleargh nak pitam cdeynyeww cayewww. Hmm. So, kena start dari sekarang lah kan? Tapi bukan dari dulu dulu lagi ke? Dah diam. I can never backspace times. Never. So, yeah this is the time for me to start appreciating times and life, isn't it? Pemenda kau ni Emy ? Suka membebel benda orang tak paham. Diam la.

# Kenal Mahirah Adlina and Syakirah tak? Kenal tak woi? K. Aku tau kau kenal. Sebab takdenye kau dapat jejak blog ni kalau kau takkenal aku kan bai? Betul kan bai? ( Ok Emy , go on with your gangstah, kalau mak mentua baca blog ni reject awal awal redha je lah k ) Ha. Aku selalu fikir camne nak lah nak hidup tanpa tiga budak demok masuk air mental gewdixxx ni wei. Seyes. Aku rasa kan, last day SPM nanti mesti aku nangis macam ada kematian sebab I know and I realised that's the last day for us as a student. Ehem. Almost five years wei. Mano nak going carik awek sebegitu tak sweet macam diorang ? Bleargh , air mata dah nak meleleh dah ni. Macammana ey aku nak hidup dah besar nanti - tanpa budak tiga orang ni ? Hmm. Dah lah sejak azali kera sumbang macammana aku berhadapan masyarakat ? Macammana? *dramaTV3* Camno wei? Seyes. Aku kera sumbang. Hey brother, takpayah lah pondan sangat pergi paham yang aku ni kera. Jangan jadi macam Mahirah plis. Cikgu kan dah ajar kera sumbang tu takpandai bergaul dengan orang. I just don't know howwwwwwww :( Dah lah. Abaikan. Aku sayang budak tiga orang ni. Tu je nak cakap.

# Eleh cakap je lah ada lagi tiga kawan baik di seberang jeles dengan statement diatas. I love you guys too, mweh. ( OK LAGI SATU NAK CAKAP AKU RINDU GILA DEKAT PONDAN PONDAN SEKALIAN ) 

Kthxbaii.

No comments: