Friday, June 17, 2011

Dedi.

Nama ayah gua Aminuddin. Ingat tu. Lu lupa gua lepuk lu.

Tipikal tak tipikal, janji gua buat entri Hari Bapa dari mengenang kisah boipren cweet cweet tu.

Ayah gua. Dia ni macam femes sikit. Ok bukan nak berlagak (eee malas betullah camni -.-) Tapi, tu lah kenyataan nye. Ni kalau jumpa sape-sape dekat sekolah tu, oh akak anak **** eh? Gua pun macam a'ah je la. Siapa pulak pergi heboh ni? Aiseh, artis lah gua camni hikhik. Ok kalau yang poyo tu, gua jela, bapak gua rilek je.

Gua rasa selain dari seorang ayah kepada gua dan juga hasben kepada mama gua yang cantik itu, beliau juga adalah kawan baik (ok bukan kawan baik tapi macam kawan baik). For me, term kawan baik tu kureng sesuai sebab no matter how he's still my dad, makanya term kawan baik tu macam dah menjatuhkan standard yang sebenar. Lu paham tak maksud gua? Tak paham sudah. Ayah gua ni, kalau balik sekolah je terus tanya, 'Apa cerita kat sekolah harini?'. Pastu gua dengan semangatnya bercerita. Siap dia hafal dah nama kawan-kawan gua, classmate gua laki perempuan semua dah hafal nama dah. Kalau nampak je kawan-kawan gua, mesti dia cakap ,' Oh tu ke *namadicensoredkansebabseganhaha* ?' Wei anak mana yang tak bangga dapat ayah begini hikhik gila prihatin waa nak nanes ah camni haha.

Ada sekali tu, dekat kelas gua, cikgu tanya siapa yang rapat dengan ayah dia lebih dari emak dia sendiri? Soalan ini untuk perempuan je. Sebab bagi cikgu tu rare kot anak perempuan rapat dengan ayah. Gua pulak dengan yakin diri-nya angkat tangan. Pfft wa sorang je ke yang angkat tangan? Mula-mula macam segan sebab rasa derhaka dengan mama and budak budak laki semua gelak je, pastu gua buat rilek je. Hei gua sayang mama gua jugak. Hesh. Pastu ada lah sorang kelasmate gua ni ejek gua ,'Wuuu anak ayah, tido ngan ayah malam-malam'. Gua macam hek'eleh. Kau tido dengan bibik kau ke? haha. Ok gua ni poyo orangnya. Sabar-sabar.

Ok tu je wa nak cakap. Takleh lebih lebih. Nanti lu ngorat ayah gua hahaha! Ok bye.

No comments: