Saturday, September 10, 2011

Myspace- Ruang saya.

Oh setelah diselidiki dan disiasat oleh Conan, rupa-rupanya aku adalah antara budak-budak yang pernah melalui zaman baru nak up satu ketika dahulu. Dimanakah harus disorok muka ini? Cegannya cegannya. Perkara inilah harus disorok dari pengetahuan generasi akan datang. Ya. Harus. 

Acane ni? Tapi bila check balik saya dulu pernah sekejap ye sekejap menaip begiwniw. Malunyew. ._.'' Ini semua pengaruh Myspacer. Naik segan bila fikir balik. Ah persetankan semua itu.







Ini pulak Facebook zaman 2009 kot? If tak silap la. Ambooi profile photo. Eyuwwww! Dah lah tu macam syok sendiri. News Feed penuh diri sendiri. Masya-Allah!




Memang tak lah aku buat macam ni lagi kan. Segan seumur hidup. Kthanxbai.

P.s Nasib baik tak sempat print screen words yang dulu aku selalu letak dekat Myspace; ' Hate me? Go to Hell!' Hahahahahahahahahahahahahahahahaha ._.'' Yeah, that's me :L