Saturday, November 5, 2011

Playsafe.

Bukan kisah hati lah yang pasti sebab aku tak gemar lagu tu. Lagu Alyah asal boleh semua nak nangis-nangis. Sabar je lah ._."

Assalamualaikum.

Apa itu playsafe? Maksud dia main selamat. Oh ya, saya adalah seorang yang suka playsafe walau dimana tak kira masa apa jua keadaaan, saya ada playsafe yang tegar (menggelabah gila bunyi, abaikan ._.'')

#1 Bila order makanan di restoran, saya hanya akan order Milo dan Nasi Goreng Cendawan/Ayam. Playsafe kerana risau makanan lain tak sedap padahal sedap sampai selalu jeles tengok orang order benda benda lain macam Mi Hong Kong ke Kuey Teow Singapore. K sedapp tapi sampai sekarang tak berani order!

#2 Hanya order Burger McChicken apabila berada di McD padahal GCB tu sedap jugak! Tengok, rugi lagi! Oh btw, sekarang ni macam dah tak nak pergi McD lagi. Boikot McD since diorang pun syubhah tolong USA ke Israel kan? Jom people!

#3 Akan beli tudung/baju/baju kurung warna purple everytime shopping. Why la? Pastu jeles tengok orang lain pakai warna turqoise omel omel nyaaaaaaaa.

Aku ni kan selalu macam ni. Dalam kepala banyak point nak tulis, tapi asyik lupa je. Hah ._.''

K Assalamualaikum.