Monday, June 25, 2012

This isn't random anymore.

So, shall we?

Bagi yang tidak tahu, atau baru nak diberitahu, saya sudah keluar dari UNIMAS ku yang gemilang. T.T Sedih tahu tak. Sobs.

Dari Asasi Sains Hayat terjun ke Engineering. Tidak ke berbeza?
Meroyan jugak beberapa hari nangis tetiba semua.

Keputusan dah dipilih.

Jadi sebarang percakapan atau perkataan yang ala-ala,'Ayah dah lama nak tengok akak jadi doktor' dilarang sama sekali.

K.

Dugaan.

Saya tahu ada juga yang kecewa dengan keputusan saya keluar dari hayat ke engineering.
Ada yang berimpian untuk saya jadi doktor.


You know what guys, saya harap sangat awak simpanlah impian tu dalam-dalam dan takpayah cakap dengan saya.

You know how bad it feels to know you dissapointed people that you loves the most.

This is really bad.


Anyway, hai Shah Alam.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++





























I GONNNNNNA MISSS UGAISSSS!