Saturday, December 18, 2010

Impian aku yang tak mungkin / mustahil akan tercapai 

[ Sila baca dengan nada sedih dan kasihan ]

1. Ada ramaaaaaaaaaaaaaaaai abang kandung . Mana main adopt adopt nih . Taknak lah .Tak sah . 

Aku ada sorang abang . Mesti dia sedih baca entri ni , uhukuhuk .

2. Ada sorang kakak . Kakak tu pulak mestilah jarak umur dekat dekat dengan aku . Woh siap demand lagi ni . 

3. Ozil datang ke Malaysia .

4. Ketika diserbu wartawan wartawan dalam dan luar negara , Ozil hanya menjawab , ' Saya nak jumpa sorang budak perempuan yang telah jadikan saya sebagai subjek utama dalam cerita beliau di dalam blog . Saya nak jumpa dia SAHAJA . ' Dan time tu , semua orang akan sibuk google Lelaki German .

5. Stats belog aku setaraf Hanis Zalikha .

6. Lampard email aku . Dia kasi ticket free tengok match Man U vs Chelsea . Dia janji dia akan buat terbaik - demi aku .

7. Paul Walker jalan dekat KL. Terserempak dengan aku . Dia senyum. ARGHHHH !

Okay . Aku tahu , aku sangat keduniaan . Abaikan semua ini -.-''

No comments: