Friday, January 28, 2011

Dear Diary , 

Hai. So yeah , its almost one month I went through this hectic year . Told ya , hectic gila . Pagi petang siang malam mengangkat dan menjunjung reference book , homeworks and notes terbeban dalam sling beg yang setia di bahu yang besar harapannya tali tu nak putus kalau kalau aku tak reti bahasa beg tu memang tak kasi bawak buku reference tebal tebal dalam tu. Ah kau beg , taktahu ke tangan aku lenguh nak mengangkat semua barang . Gedik ah gedik . Menci ! Okay abaikan statement mengada tersebut . Oh yes , class macam best jugak sebab dah dapat get along dengan new classmate . kahkahkah -.- setiap tahun ambik dua tiga bulan nak get along dengan new classmate sekarang dua minggu je dah boleh ajak lepak lepak dah dengan headgirl tu kira bagus apa ? Hehe . Weh tu belum lagi naib presiden Badar jadi deskmate aku . Kau fikir ? Ingat aku punya hati takde taman bunga orkid ke ? Depan headgirl kanan naib presiden Badar belakang budak budak konfem Straight As (InsyaAllah) , memang masak ah aku. Memang terasa aura nak study subject form four bila tiba waktu rehat kah kah kah -.-

Okeh. Aku macam kesian gila kepada orang orang yang text aku lepastu aku reply pakai number lain sebab number sendiri takde kedit . Weh kau fikir duit kelas duit yuran duit tuisyen tu semua habis dah bulan ni. Terasa diri ni pemboros terulung di dunia . Benci tengok phone sendiri . HA HA -.- Dah lah , soorrrrryyyy kepada anda yang terasa aku tujukan kepada dia bila baca entri ini . I've just dropped my comments on your cbox , bro .  Read it . Oaky kau tahu aku cakap pasal kau (:

Weh nak tahu tak tadi aku bedah katak kahkahkah rofl pondan gila aku nak menggayat dekat sini . Sumpah masa tengok katak katak tu kena rendam dengan kloroform tu , aku rasa macam euw euw kenapa mesti binatang ciptaan Allah yang satu ini yang harus dibedah ? Tidakkah ada yang binatang lain yang lebih kenyal ? Aku cakap kau tengok dia melompat sana sini pun aku rasa macam biru biru je pemandangan aku nak pengsan sekali tengok tengok aku kena be dah dia . Mula mula tengok dia kaku tu aku macam owemji aku tak suka binatang ini , then masa dah pegang forceps and scissors , tiba tiba aura nak membunuhbedah katak itu keluar , maka yayy sukses aku keluarkan jatung myogenic dia , perut serta isi isi nya sekali , mencucuk lung dia , menarik lidah dia dan sebagainya . Memang syahid katak tu aku kerjakan. Awh sian katak comel tu. Takpe katak , kau syahid tu. Berbakti kepada bangsa dalam menjadikan seorang insan yang tidak lagi geli geleman kepada spesies kau iaitu Emy Amalina -.-''

Sebenarnya penat gila ni . Takleh blah betul tengok schedule esok. Ada tusen arab weh , arab ! Okay gbye baby gbye.

P.s I'm missin' most of my Facebook friends . 

No comments: