Sunday, January 23, 2011

Some things maybe better left unsaid cause you know it might hurt the ones you loved the most .


Jaga orang yang sayang kau itu baik baik . Jangan sampai bila dia dah ada orang lain baru kau terhegeh hegeh nak rasa macam air mata mengalir di pipi sebab dah tak ada gunanya . Ego kau tu pun satu , tinggi sangat . Bila dah tahu orang lain dah ada dengan orang yang kau sayang , kau pun redha je , biarlah aku berundur demi kehidupan mereka . 

Despair and Frusrated .

That's what I felt now. 

Tersepit tengah tengah . 

Kawan baik , sorry sebab baru sedar diri nak appriciate engkau . Kau bahagia ke doh sekarang ? Aku rasa ya. Oh baguslah . 

Aku taksuka tau aku menggelabah macam sekarang sebab yang salah tu bukan engkau , tapi aku . Tapi aku rasa terbaik untuk aku blah sebab aku rasa macam ohmandiaadaaweksekarang :( 

*

I just can't put the blame on me cause you know if the person doesn't have any boyfriend , her best - boy-friend will be the boy she-loved the-most , automatically she will affected when she knows he has someone else .

and this is'nt my first time experiencing this things .

and I'm pathetic cause I still cant get used with this feelings , bodoh kan? 

This isn't about love , this is so called friendship and brotherly - loved .

No comments: