Saturday, January 1, 2011

Hello 2011 .

Since many people talks about their 2011 Resolution and stuffs , I think Im not going to do it again and again cause I'm done with resolution and things . Bukan putus asa ke apa , tapi kalau hati aku sendiri tahu apa aku nak apa aku mahu apa aku nak capai , aku faham sendiri . Tak perlu aku nak update status nak cakap aku nak belajar dua puluh empat jam ke apa . Tak perlu aku rasa. 

Nota : Okay . Aku update tadi . Nak buat benda tu benda ni 2011 , dan aku dah delete . Sebab , aku rasa benda itu sangat menjelikkan . SANGAT .

Harapan suci murni aku 2011 , fulfill my own dreams . Got Straight A's , A+ insyaAllah , fly , jadi doktor. Walaupun susah , aku masih kuno ni masih berpegang pada kata kata ; 

Usaha tangga kejayaan .
Di mana ada kemahuan di situ ada jalan . 

Merepek Adnan Sempit punya highway . Argh .

*

Mahirah Adlina Syakirah
Jom berjuang sama sama. 
Kot aku dah agak nak terpeleot jatuh rebah ke bumi , 
Gapai tanganku.
Sedarkan aku.
SPM LAH EMY AMALINA . WAKE UP .

Usman Awang much *sigh.

Aisyah Deanna Anis 
Jangan menangis.
Kalau rindu aku.
Aku mesti rindu korang.
Korang berjuang elok elok.
Aku sayang korang.

*kesatairmatadipipi*

Amirul Naim 
Abang.
Janji dengan aku.
Jangan lupa aku.
Doakan aku.

*woihrindudia*

Chucky Hee Haa
Kau annoying.
Tapi.
Heh GOODLUCK AH SPM BRO.
Kau lupa aku.
Siap kau.
Mati tak tenang nanti.

*keningkening*
1.1.'11

No comments: