Sunday, March 20, 2011

Maaf kan gua sebab emosi mencekik darah di entri yang lepas. Ok. Tak kurang daripada tujuh orang tanya siapakah gerangan yang dimaksudkan di entri tersebut. Hmm teruk sangat ke gua describe perangai orang tersebut ? Gua tak marah dia. Gua cuma nak dia faham orang yang heartless ( orang kata gua heartless , dia pun kata gua heartless. Ok gua heartless. Kadang-kadang ) macam gua ini sebenarnya masih ada heart , cuma less. Maksudnya. Hati gua ni takde lah kering kontang deh bai. Adalah basah sikit sikit. Lu tak kenal gua lu banyak cakap apahal ?. Oh ya, maybe I'm way tooo cool to be Anjelina Jellie cause I can act to be relax and pretend  not to care about whatever you've done to me at the same time , but still HEY ANJELINA  JELLIE PUN BENGANG OK KALAU BRET PITT BALIK LAMBAT SHOOTING SETIAP HARI , SAPO NAK JAGA SHILOH, MADDOX, PAX , ZAHARA DAN BEBERAPA YANG LAIN ( ramai ok anak dia ) . SIAPA ? SIAPAAA PITT SIAPA ? -.-''

Entahlah. Hey. Weh emo sangat ni kan ? Gua malaslah kang kalau ada orang baca entri bawah nih nangis nangis depan laptop sapu air mata semua. Haduh. Tapi. .

Ok. I think I've to stress that this is owemji EmyAmalina's damn personal blog. Kau nak baca , takpe. Gua ok. Tapi janganlah kau bising dekat sana sini cakap wey plislah HemyHemot tu komain lagi bajet sedih dalam blog dia. Menarik simpati orang lew tu. Hey tak malu ke ? Waduh waduh. Kan gua dah stress kan tadi yang ini belog peribadi gua. Suka gua lah nak tulis apa. Lu nak baca , baca je lah. Wa takde mintak duit cukai deh. Tu lah manusia, dah bagi free, dibuat eh dengki dengki kan orang tu, habis madu sepah dibuang ! (Wah emosi nampak ?) Wa seyes ok lu all nak baca blog wa. Tapi, boleh tak gua mintak sangat lu all memahami isi hati gua yang lemah lembut ini supaya lu all lepak lepak je baca blog ni, takpayah risau hal gua, gua boleh settle sendiri. Dia ada dengan gua. Gua sayang Dia. Lu all nak baca boleh, gua ok je. Tapi takpayahlah menyusahkan hidup gua ok? Gua sayang lu all.

Well , I think the gua-lu gua-lu really make me feel like gangstah. Lepasni pakai je lah gua lu gua lu. Baru rasa Adnan sempit.

No comments: