Tuesday, May 22, 2012

This moment.

Sebenarnya sedih.

Nak tinggalkan semuanya.

Mama. Ayah. Abang. Irfan. Athirah. Hazim.

Sedih sebab kehidupan selepas ini bukan bersama diorang. Bukan diorang yang ada di kelilingku. Bukan diorang. Jauh dari diorang.
It took many days for me to accept the fact that I have to stay away from them after this, this is so sad. Tengok muka Hazim pun dah luluh hati mengenagkan siapa nak jaga dia lepas ni, siapa nak layan dia, siapa nak kacau dia, ..belum tengok muka mama ayah lagi. Fikirkan je pun dah menangis dah. Still, tak boleh nak imagine hidup jauh dari mama ayah yang selama ini manjakanku.

Abang also. Malam ini malam last lepak dengan dia. Dia akan ke UK lepasni. So tell me, how hard it is to face the fact that I'm not going send him to airport, and he can't do the same to me too. Malam ni, macam biasa gelak-gelak dengan dia. Tapi pagi esok dia pagi-pagi dah gerak dah gi KL. And leaving me alone. Flight aku malam, tapi petang dah gerak. Memang tak sempat jumpa dia pun. Just tadi je dia minta tolong chargekan phone dia. Dia tak sedar kot aku tak sempat salam dia before gi Unimas ni. I gonna miss him. ..

Irfan, last jumpa Ahad lepas waktu dia balik. Rindunyaaaaaaaaaaa dekat dia. Athirah pun. Incase you two read this, kakak sayang korang. Jaga diri, belajar rajin-rajin.

And to my bestbestbestfriends,


I know I never will be a good friend. Kalau diukur jasa sumbangan aku buat, sikitpun tiada. Sikitpun tiada.

But I'm grateful to have you guys around me. Kuatkan aku saat aku jatuh, saat aku gembira korang sama-sama ada. Serius I have no words to describe how much I do value this friendship. I know I gonna miss you guys. Korang,

Jaga diri.
Aku sayang korang. Sangat sangat.


Rindu korang.












I may not beautiful, but amazing people around me make me feel beautiful when I'm actually not.


Doakan aku.